Vaak gestelde vragen

Om toegang te krijgen tot uw account, moet u zich eerst inschrijven op de website.
Via de knop "Mijn account" rechts bovenaan hebt u met een eenvoudige klik toegang tot uw gegevens en kunt u:

  • Uw leverings- en/of factuurgegevens wijzigen
  • Uw e-mailadres wijzigen
  • Uw wachtwoord wijzigen

Met de knop "Mijn account" rechts bovenaan kunt u snel uw gegevens wijzigen, maar ook:

  • Uw opende saldo
  • Uw ordergeschiedenis
  • Uw kopieën van facturen
  • Etc...

U weet meteen de beschikbaarheid van de artikelen. Als de hoeveelheid in uw karretje werd aanvaard, betekent dit dat er voldoende voorraad is. Als een artikel niet langer in voorraad is, kunt u het niet bestellen. Kom later gewoon terug naar de webshop.

Als er nog maar een paar eenheden beschikbaar zijn en u een grotere hoeveelheid bestelt, zal u een bericht te zien krijgen dat u meldt welke hoeveelheid nog beschikbaar is.

De aanvaarde betaalkaarten op de webshop van Fountain zijn Bancontact, Visa, Maestro, MasterCard, American Express en PayPal.

De betaling gebeurt via Ogone met een beveiligd https-protocol met het oog op maximale veiligheid.

De gegevensoverdracht gebeurt via versleuteling, wat betekent dat Fountain nv op geen enkel moment toegang heeft tot de informatie over uw bankkaart.

De levering is gratis voor iedere bestelling boven de 150 euro excl. btw..

Bedrag Leveringskosten
0 tot €60 excl BTW €7.50 excl BTW
60 tot €150 excl BTW €2.99 excl BTW
>€150 excl BTW GRATIS

Gelieven met ons kantoor contact op te nemen | 09 376 80 80.

Ik vind geen antwoord op mijn vraag.
Wanneer u verder surft op deze site, aanvaardt u het gebruik van persoonsgegevens voor statistische informatiedoeleinden betreffende het surfgedrag. Voor meer informatie